Kontaktpersoner er de kontakter, som modtager forskellige mails med informationer fra AutoLERTM.
Der findes fire typer af kontaktpersoner:
- Manuel behandling-kontakt (påkrævet): Denne kontakt får tilsendt en mail når en graveanmodning bliver udtaget til manuel behandling. I mailen er et link, der åbner løsningen, zoomer ind og highlighter anmodningen i kortet, samt åbner vinduet til besvarelse af graveanmodningen.
- Rykker-kontakt (påkrævet): Denne kontakt modtager en mail henholdsvis 24 og 48 timer efter (på hverdage), at en manuel behandling er oprettet, hvis den ikke er behandlet. Tilsvarende modtager kontaktpersonen, hvis der er sendt rykkere fra LER på ubesvarede graveforespørgsler med overskredet frist.
- Generel kontakt (påkrævet): Denne kontakt bruges til alt generel kontakt omkring AutoLER™, eks. ved længerevarende nedbrud.
- Besked ved alle gravesvar (frivillig): Denne kontakt får en mail fra systemet hver gang en graveanmodning besvares.
Oplysningerne på kontaktpersonerne ændres på følgende måde:
- Log på autoler.le34.dk
- I venstre menu trykkes på “Kundeopsætning“
- Tryk på blyanten for at redigere en kontaktperson.
- Rediger kontakten med de nye oplysninger og tryk ‘Tilføj kontakt‘
- Tryk på skraldespanden for at slette en kontaktperson.
- Tryk på ‘
- Tryk ‘Anvend og gem‘