Skab overblik over jeres opgaver ved brug af filtrerings-, sorterings- og søgeværktøjerne i Geonote. Gem søgninger til senere, og brug dem til at holde øje med status på opgaverne.
Vælg relevant data og kolonner
Brug GeoNotes filtrerings- og søgemuligheder til at sortere irrelevante opgaver fra. Det kan du gøre på følgende måder:
- Slå et af dine standardfiltre til ved at klikke på filterikonet i højre hjørne.
- Vælg de kolonner, du vil se, for at fokusere på de mest relevante data.
- Filtrer og sorter data ved at klikke på en kolonne og vælge de ønskede kriterier.
- Brug søgefeltet til at finde specifikke opgaver ved hjælp af søgeord eller opgavenumre. Skriv
#
foran opgavenumrene for kun at søge efter dem (f.eks.#66,#55
). - Marker alle filtrerede opgaver ved at klikke på boksen som vist på billedet nedenfor.

Du kan derefter eksportere de valgte opgaver eller ændre deres prioritet og status ved at klikke på følgende ikon:

Gem et filter
Hvis du ofte bruger de samme søgninger og filtreringer, kan du gemme dem som et af følgende filtre:
- Personligt filter: Gemmer du et filter som personligt filter, er det kun dig, der kan se det.
- Project filter (kræver administrationsrettigheder): Gemmer du et filter som et project filter, kan det ses af alle i organisationen, som har adgang til projektet.
Se denne video for at lære, hvordan du gemmer et filter.