Opret og administrer teams i Geonote

Redigeret 24.03.2025

Share this article

I Geonote kan du nemt administrere og oprette teams, så du altid har styr på, hvem der er en del af hvilke grupper. Det gør det lettere at organisere opgaver og sikre effektivt samarbejde i jeres arbejdsproces.

Sådan opretter og administrer du teams

  1. Klik på Brugerstyring i menuen til venstre, som vist på billedet nedenfor.
  2. Gå til fanen Teams.

Du får nu vist en oversigt over eksisterende teams. Her kan du se alle de teams, der er oprettet, samt få adgang til at redigere dem eller tilføje nye.

  1. For at se en liste over medlemmer i hvert team, klik på person-ikonet, som vist på billedet nedenfor.
  2. Tryk på blyanten for at rediger teamets navn.
  3. Brug skraldespanden til at slette teamet, hvis det ikke længere er relevant.
  4. Opret et nyt team ved at klikke på plus-ikonet.

Sådan tilføjer du en bruger til et team

  • Gå til fanen Teams.
  • Find den bruger, du vil tilføje
  • Sæt hak ud for de teams, vedkommende skal være en del af.

Nu er brugeren tilknyttet teamet og har adgang til de opgaver og data, der er relevante for gruppen.